HogwartsLife Official Forum
Hej og velkommen til HogwartsLife Forummet!
Vælg en af følgende nedenstående muligheder Smile


Go' fornøjelse!


Mvh.
Phill94
HogwartsLife Official Forum
Hej og velkommen til HogwartsLife Forummet!
Vælg en af følgende nedenstående muligheder Smile


Go' fornøjelse!


Mvh.
Phill94
HogwartsLife Official Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

HogwartsLife Official Forum

Dette er det officielle forum for HogwartsLife!
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  JoblisteJobliste  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Kølig Vinter dag.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 17:53

Hun grinte lidt.
"Det er nok derfor, jeg er altså flyttet siden dengang" hun så på hende. "Jeg sparede jo op til en villa som mindre, men nu hvor jeg har så mange penge, mente jeg at jeg også skulle gøre det" hun smilte skævt og samlede noget sne om i sine hænder. "Jeg bor lige nu i Grækenland" smilte hun langsomt og så på Madelaine igen. Imens samlede hun sneen i sine hænder til en snebold.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 17:55

"aah Grækenland, det er jo et total nice, er det ikke dejligt varmt og solrigt hele tiden?" spurgte hun og slappede bare af.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:00

Hun nikkede, "det er vildt dejligt!" grinte hun og så på hende. "Også bor jeg jo sammen med Vincent og har en lille pige" hun grinte muntert. "Hun er godt nok kun 3 år, men han passer på hende, sammen med barnepigen" hun så ud over de legene børn. "Jeg håber at hun måske kommer til at gå på Hogwarts, så hun også kan opleve det helt fantastiske"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:03

"selvfølgelig bliver hun optaget her, med mindre det uheldige sker hun bliver en fuser, ligesom Rosilda, kan du huske hende, hende den mega uheldige fra den årgang over os?" Spurgte hun og så på hende "ja altså med mindre i vil have hende på den franske skole1" sagde hun og trak på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:04

Hun rystede på hovedet, "jeg tror ikke at hun er fuser, hun viser allerede lidt tegn på en smule magi" smilte hun skævt og så på Madelaine. "Men jeg tror at hun kommer på Hogwarts og er også sikker på at hun kommer under det stolte hus!" grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:07

"nej selvfølgelig er hun ikke fuser, dig og Vincent er jo gode magiker, selvom du har været lidt uheldig i eliksir, men så har du da alligevel fået en god slut karakter ikke?" spurgte hun med et smil, hun havde selv overvejet at få et barn med Logan, nu hvor hun var færdig med sin uddannelse.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:10

"Ja, det var OK karaktere i hvert fald. Lærerne blev virkelig overaskede" grinte hun muntert og så på hende. "Og jeg håber ikke at hun arver min klodsethed, for ellers ender det sikkert også med at hun får rigtig mange eftersidninger.. og de giver ikke de bedste humør nogen sinde" smitle hun skævt og log en hånd køre igennem det blonde hår, imens at hun holdte snebolden i den anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:12

"ja det er vel kun dig der kan være dig, må vi håbe, det kan være hun bliver som sin far, hvad hedder hun enlig?" spurgte hun med et smil og så på hende mens hun stadig tænkte over hende og Logan
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:15

"Emily" smilte hun skævt. "Vi fandt på navnet sammen" sagde hun stille og så på hende. "Hun er en lille charmetrold" grinte hun muntert. "Hun blev også blond, i hvert fald er hun helt hvidblond lige nu"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:17

"jeg er sikker på at Emily passer rigtig godt på hende, det er et smukt navn!" sagde hun med et smil. Hun sparkede til en snebold der landede foran hendes fødder hun grinede lidt af eleven der have kastet den, som der var løbet væk med så meget fart at han løb ind i en snemand.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:19

Hun holdte sig hurtigt for munden for ikke at grine højt. Hun rystede en smule så man kunne se hun grinte. Hun klukkede en smule og man kunne tydeligt høre at hun havde samme grin som fra dengang de selv var elever.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:23

Hun så på Clemen og grinede lidt og rystede på hovedet og sagde "de elever, de skal nok forandre sig!" hun smilede og så efter den lille dreng som lå begravet under sneen fra snemanden
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:29

Hun nikkede med et muntert smil på læberne. "Tænk engang.. sådan var vi ikke engang da vi var mindre" sagde hun stille og så på hende. "Ja, vi flygtede fra lærerne om natten, men ikke når der var højlys dag" smilte hun skævt og lænede sig igen tilbage på bænken og så overvejende på snebolden. Smilte skævt og skævede over imod Madelaine og legede lidt med snebolden imellem sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:32

"ja for søren da, Legna og jeg var nogle af slytherins værste rebeller!" sagde hun med et grin og tog sig til maven "jeg er dog forandret siden da, det kan man da godt sige jeg har!" sagde hun og huskede tilbage
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:38

Hun grinte stille og nikkede. "Det må man nok sige, jeg var en af dem der bare ville prøve noget farligt" grinte hun. "Og det gjort jeg nærmest hver dag på grund af min klodsethed!" hun tænkte sig lidt om. "Jeg kan huske dengang at jeg væltede over en lænestol i opholderen, det gjorde i hvert fald ondt!" grinte hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 18:42

"jeg tror jeg fik sneget mig ind i den forbudte skov nogle gange inden jeg stoppede på skolen, der var engang da jeg var mindre så blev jeg jagtet af en Varulv, men det var på mit 2 år!" sagde hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 19:09

Hun nikkede stille. "Jeg var også inde i den forbudte skov, men der skete ikke så meget" grinte hun muntert og kløede sig let i håret.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 21:40

"men nu skal vi sørge for at vores elever ikke begår de samme ulovlige ting som vi gjorde dengang!" sagde hun og grinede, prøvede at være lidt seriøs. Hun ville gerne være den søde og rare rektor, men selvfølgelig skulle der også være tid til at være seriøs.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 21:43

Hun nikkede, "der skal heller ikke være nogen der kommer til skade vel?" smilte hun skævt og nikkede. "Jeg synes selv at vi skal være hundrede procent sikker på at de ikke går derind, der kan jo stadig være noget derinde.. og jeg tror gerne at kentaurerne gerne vil have det meste af skoven fri for elever rendene rundt" grinte hun muntert og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 21:51

"ja men du skal huske på det er jo ikke kun kentaurer der er der inde, selvom ham du ved nok, ikke lever mere så kan der stadig være mange andre farer, så som varulve, har hørt der er kommet en del de sidste par år, aurorne har været ude for at få dem indfanget så der ikke kommer flere, min mor og jeg har prøvet at arbejdet på en kur, men det er svært, man siger at de har et formål med at leve, at de skulle være de eneste der kan dræbe vampyrer, som fik muligheden til at leve efter døden, men skulle betale for at leve med at drikke blod!" sagde hun og forklarede, hun havde haft meget arbejde med de 2 punkter.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 21:53

"Ah ja, jeg forstår" smilte hun langsomt. "Men kentaurerne har det jo hele tiden med et tro at de ejer hele skoven" smilte hun langsomt og kløede sig let i håret. Hun så på Madelaine og hørte godt på hendes lille fordrag. Hun nikkede, "jeg forstår" sagde hun stille. "Så er der jo en større grund til at de skal holde sig væk" smilte hun skævt.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 21:57

"selvfølgelig ejer de skoven, det er da klart de føler sådan, jeg tror de har været der i flere generationer end os magiker har, så kommer vi og vil bestemme over dem, det er enlig ikke særlig sødt gjort af os!" sagde hun, ud over at være rigtig god til eliksir har hun også altid været god til det med dyr. Hendes far arbejdede stadig i ministeriet for magi og tog sig af alle de magiske dyr.
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 21:59

"Ah ja det forstår jeg godt" smilte hun langsomt. Hun syntes at det var helt utroligt, selv efter så mange år, vidste Madelaine så mange flere ting end hun selv gjorde. Hun kunne ikke helt tro, at det nærmest var i samme ånd igen. Hvor Madelaine tit fik Clementine til at indse noget. Det fik hende selv til at føle sig meget glad på det tidspunkt, helt lykkelig for at tale med hende og endda på skolen. Hun kløede sig let i håret, da hun kunne mærke at sneen smeltede og gjorde hendes hovedbund en smule kølig.
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Rektor
Madelaine


Antal indlæg : 127
Registreringsdato : 25/04/09
Alder : 33
Geografisk sted : Odense

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 22:03

"nu har jeg heldigvis fået charmet mig ind på flokken i skoven, vi kvindfolk har altid haft det lettere ved at blive gode venner med dyr, Chemiron en af flokkens nyeste alfahanner har ladet mig komme meget få gange så jeg kan få af vide hvordan de føler, men jeg tænker mig meget godt om når jeg er der inde, de er meget specielle og man skal vise dyb respekt til dem!" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Clementine
Vikar
Clementine


Antal indlæg : 94
Registreringsdato : 25/07/09
Alder : 28
Geografisk sted : Aalborg

Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty2009-07-26, 22:05

"Er det ikke også meningen at vise respekt for alle mulige andre?" smilte hun langsomt og så på Madelaine og var helt villig til at snakke omkring den skov. Hun kunne selv huske dengang hun ikke vidste så meget omkring det, og at der altid havde været nogen til at fortælle hende hvordan det hele lå til osv. og som altid. Havde hun været så nysgerrig at hun altid havde luttet øre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Vinter dag.   Kølig Vinter dag. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kølig Vinter dag.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
HogwartsLife Official Forum :: Fora :: RPG-
Gå til: